Verjaardag in quarantaine

Joepie, eindelijk 20 jaar! Ik had niet verwacht dat ik dit ging kunnen zeggen, maar ik heb echt genoten van mijn verjaardag.
Ik zag er tegen op om te verjaren in quarantaine. Mijn verjaardag vier ik altijd door iets te gaan drinken of eten met familie en vrienden. Door de quarantaine moest ik mijn verjaardag tussen de 4 grijze muren vieren die ik ondertussen al beu ben gezien. Toch zit ik deze blog te typen met een grote glimlach op mijn gezicht. Ik werd verrast met een filmpje waarin een heleboel vrienden en familie mij een gelukkige verjaardag wensten. Het voelde zo goed om mijn vrienden en familie te zien en horen. Vrijwel iedereen beloofde mij om na deze lockdown mijn verjaardag dubbel en dik te vieren, ik verlang al! Door deze coronacrisis zijn vrienden en familie fysiek zo ver weg maar in ons hart toch zo dichtbij. Daarnaast heb ik vandaag ook taart gegeten en de bijhorende kaarsjes uitgeblazen. Ik kreeg ook enkele cadeautjes. Kortom alles dat bij een verjaardag hoort was aanwezig, ook de vrienden en familie en al was dit virtueel het voelde heel echt.
Ik heb mij vandaag allesbehalve eenzaam gevoeld.







Reacties

  1. Ik ben blij dat je toch nog hebt kunnen genieten van jouw verjaardag, ondanks de omstandigheden. Gelukkig krijgen we er elk jaar eentje..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts