Welkom

Ik ben Maud Lagae en ik ben 19 jaar.
Ik ben geboren en getogen in Kortrijk en woon al heel mijn leven in de deelgemeente Bissegem. Helaas is dit de laatste keer dat ik dit kan zeggen want binnen enkele dagen verhuis ik naar Gullegem. Gelukkig blijft Bissegem dichtbij (ons nieuw huis ligt op minder dan een kilometer van de grens met Bissegem). Ik verhuis samen met mijn mama, zus Marie, zus Liza en mijn twee katten Matteo en Put. Naast Marie en Liza heb ik ook nog een zus Louise maar zij woont samen met haar toekomstige man en dochtertje Olivia in Hulste.

Ik ben dus niet 'gewoon' Maud, ik ben onder andere tante Maud voor het liefste en schattigste wezentje op aarde. Naast tante ben ik ook student Maud en leidster Maud.
Ik studeer bachelor sociaal werk aan de Vives in Kortrijk. Het is mijn eerste jaar en alles is nog heel nieuw maar ik vind het zeker de juiste keuze. Volgend jaar hoop ik sociaal cultureel werk te studeren.
In mijn vrije tijd ben ik leidster in het Jeugd Rode Kruis van Harelbeke. Ik zit al in de jeugdbeweging van mij 5 jaar dus het is echt een deel van mijn groei en ontwikkeling. Nu ben ik leidster van de juniors dat is de leeftijd van 13 tot 15 jaar, echte pubers maar ik zie ze dood graag.
Nu weten jullie al een beetje meer over mezelf.

Ik zal op deze blog vooral oog hebben voor het corona virus die ons leven aan het overnemen is. Dit kon je al afleiden uit de titel van mijn blog want momenteel is het ook écht corona time, de klokrond gaat het bijna enkel nog maar over corona in ons leven.
Hier dus binnenkort meer over op mijn blog.

Reacties

  1. Welkom aan boord Maud! Ik zie uit naar je bijdrages en hou je gezond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Maud! Ik ben zeer benieuwd naar je volgende blogs en jouw kijk op de coronacrisis!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts